You Are Viewing

TRIPLE DOUBLE SPORTMARKETING

foto_delen_fotovolgt

Over Triple Double: sportmarketingbureau Triple Double ontwikkelt sportmarketingconcepten voor het bedrijfsleven en brengt merken en fans bij elkaar (TD werkt o.a. voor en met NOC*NSF, Albert Heijn, Randstad en Vodafone)
Voor Triple Double: copywriter

PSV & energiedirect.nl
Journalist van de PSV-fanverhalen op energiedirect.nl

Als 1 Team
Als 1 team is een initiatief van Ajax, Aegon en Fonds Gehandicaptensport, waarmee zij aandacht vragen voor sporters met een handicap. Voor de campagne schreef ik de content op: www.als1team.nl

De Jongsters
Voor De Jongsters, het nieuwe online platform van voetbalbroers Siem en Luuk de Jong, schreef ik de content en bedacht ik de pay-off: De Jongsters schoppen het verder

AH Schoolvoetbal/KlasseCup!
Voor het jaarlijkse AH Schoolvoetbaltoernooi bedacht Triple Double de KlasseCup! (in opdracht van Albert Heijn en KNVB). Voor de KlasseCup! schreef ik de spelregels en de zeven videoscripts voor het bijbehorende lespakket.
Louis van Gaal reikt eerste Klassekaart uit
Les 1 van het lespakket (script video)
– De KlasseCup! in het Jeugdjournaal

De Grote Clubkrant
De Grote Clubactie is een landelijke loterij om extra fondsen te verwerven voor verenigingen. In 2013 was Opel (opnieuw) supporter van de Grote Clubactie. Voor De Grote Clubactie schreef ik De Grote Clubkrant.

Advertorial Herbalife
Een persoonlijk woordje van Jacco Verhaeren over persoonlijke begeleiding in voeding (in het magazine Goud).